miercuri, 18 august 2010

Inca un blog la colectie

Cred ca sunt cretin! De fapt nu! Nu cred! Stiu sigur ca sunt!


Am creat al peste 20-lea blog. De multe, am uitat, pe putine din restu ramase scriu din an in paste. Adevarul e ca nu merit sa am trafic. Faza nasola este ca din pacate am trafic. Si ce e si mai rau, este ca imi pare nespus de rau ca imi bat joc de cititorii de bloguri, mai ales de ai mei, prin faptul ca uit sau nu am timp sa le scriu.



Drept urmare m-am gandit ca ce mai buna solutie, ar fi sa fac unul singur si bun. Cu de toate! Un fel de blog universal. Cel putin mie imi usureaza enorm munca. O sa fie greu la inceput sa-mi dau seama cum sa-l partajez, dar vorba aia, nu sunt un amator, o sa ma descurc eu cumva.



Daca ai ajuns sa citesti articolul asta, atunci ori n-ai ce face, te plictisesti teribil si vrei sa citesti neaparat ceva, ori te intereseaza ce scriu pe blogul asta si vrei sa stii mai multe despre mine.


Din pacate, am o veste proasta pentru tine. Inca nu m-am hotarat pe ce anume ma voi fokusa. Am multe idei si putin timp. Promit sa vin cu up-date-uri din cand in cand, ca sa fie o informatie actualizata despre ceea ce scriu aici.


Cine sunt eu?


Lucrez in social media, sunt social media manager la un grup de editura si consultanta in afaceri, faclutatea de marketing, visul meu cel mai frumos este sa dau lovitura si sa ma pot retrage pe o insula, etc. Deci, practic sunt un nimeni.


:)


Va doresc lectura placuta in continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu